niedziela, 10 czerwca 2012

Jewelry in pastel color pallete

Czy Wasza niedziela też jest tak senna, jak moja? Mam wrażenie, że dziś czas przecieka mi przez palce, a tyle mam do zrobienia! Obwiniam o to pogodę - mimo tego, że lubię letnie burze i to powietrze przesiąknięte świeżością, to jednak dzisiaj ten szum deszczu za oknem wprawia mnie w senny nastrój.  

I'm wondering if your Sunday is as drowsy as mine. I'm having a feeling that time is leaking through my fingers and it's not good, as I have so many things to do! I blame it on the weather - I like Summer storms a lot and the freshness in the air they bring, but today the rustle of rain outside the window puts me in a sleepy mood.

Postanowiłam więc pokazać biżuterię, która wg mnie nawiązuje odrobinę do mojego dzisiejszego sennego nastroju i świeżości powietrza za oknem. :) 
Zarówno naszyjnik, jak i pierścionek znalazły już właścicielki (dziękuję!), ale mogę wykonać podobne na zamówienie - wystarczy wysłać maila. :)

So I decided to show you some pieces that reminds me a bit the freshness of summery rain and dreamy colors of my thoughts today. :)
Both the necklace and ring are already sold (thank you!), but I would be happy to make similar pieces as a custom order. Just send me an email, or convo from my shop on Etsy.


Silver metalsmith necklace with blue quartz, lemon quartz and pink amethyst.
Srebrny naszyjnik z niebieskim kwarcem, kwarcem lemon i różowymi ametystami.


Silver filigree crown ring with aquamarine.
Srebrny pierścionek z akwamarynem.




A teraz uciekam do truskawek - mąż właśnie przywiózł kolejnych 14 kg!


Now I'm off to making some more strawberry preserves. Hubby just brought next 14 kg of strawberries!


4 komentarze: