wtorek, 13 marca 2012

Searching for words...


Lately I made few things I'm very proud of. And they are almost ready to introduce them to the whole world. ;-) But I'm having problem with giving names to these pieces.

Zrobiłam ostatnio kilka rzeczy, z których jestem dumna. Są prawie gotowe, by pokazać je światu. ;-) Ale mam problem z nadaniem im imion.
 They (earrings and a necklace that is gong to be quite rich in gemstones) have been made with so many feelings in my mind and my heart. Feelings about me, my life and of course about nature (as it's always with my designs). 
 
 Pracy nad nimi ( a będą to kolczyki i dość bogaty naszyjnik) towarzyszyło mnóstwo myśli i uczuć - o mnie samej i oczywiście tym, co mnie otacza (jak to zwykle bywa w moim wypadku).
They were so many that I find hard to just pick one or two words to describe everything I thought about while making them... Now I have two pages in my notebook covered with words and ideas. You may find it silly, you may say "these are only words". Well, I learnt they are important for me, at least from time to time. :)

 Było ich tyle, że teraz trudno mi po prostu wybrać jedno, czy dwa słowa, żeby to wszystko opisać. Dwie strony w moim notesie zapisane są słowami i pomysłami. I nadal nie podjęłam decyzji. A wydawałoby się, że to śmieszne, że to tylko słowa. Okazuje się jednak, że i one są ważne. :)
What are your feelings and thoughts when you look at the photos? Would you like to share them with me?
Jakie są Wasze odczucie, kiedy patrzycie na te zdjęcia? Zechcecie się nimi podzielić?

4 komentarze:

  1. :) W taki sposób o nich nie myślałam (pewnie dlatego, że je robiłam), ale to prawda - zajęło mi to wiele godzin pracy. Bardzo dziękuję za miłe słowa, Urtico! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne:) podziwiam Cie za cierpliwosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Ja siebie też czasem podziwiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń