środa, 22 lutego 2012

Back

Jak się miewacie? :)
Długo mnie tu było. Czasem bywa tak, że problemy zmieniają nasze plany. Cóż - nikt nie obiecywał, że życie będzie lekkie. ;-) A ja chyba już Was przyzwyczaiłam do tych przerw. Stety, albo niestety : tak sobie postanowiłam, żeby nie zmuszać się do pisania na blogu. To powinna być przyjemność. :) A czułam po prostu, że cokolwiek bym nie napisała, to i tak wypłyną gdzieś te czarne myśli, które krążyły mi nad głową. 

How are you all? :)
It was a long silence. Sometimes it happens that dark clouds over your head change your plans. No one promised the life would be easy, right? ;-) You probably got used to the silent periods on this blog. Well, I promised myself not to force myself to writing here. This should be a pleasure. I just felt that whatever I would write, those dark thoughts from my head would emerge somewhere between lines. 

Tak więc tworzyłam, nie blogując. Za to Facebook żył nadal, może nie jakoś intensywnie, ale jednak. Tam wystarczy napisać jedno zdanie, wrzucić linka, kliknąć "lubię". Ale najfajniejsza sprawa, to kontakt z innymi użytkownikami i możliwość interakcji. Do bloga mam z jakiegoś powodu większy respekt, niż do "fan page'a". Dziwne? Nie wiem, ale jest wiele ważniejszych rzeczy wartych zastanowienia się. ;-)

So, I've been creating without blogging. But the Facebook fan page was still alive (maybe not in intensive kind of way, but it did a bit). The difference is that I can just write a short phrase, paste a link, or click "like" button. But the funniest thing is interactions, I guess. Somehow I have more respect to this blog, then to my facebook fan page. I feel that my post should be well construct (not saying here they are, only they should). Is it weird? Don't know, but there are so many more important and fun things to wonder about. ;-)

Dziś tylko jedno zdjęcie. W dodatku zrobione kilka tygodni temu. Kolczyki w trakcie tworzenia. Niestety za późno pomyślałam o fotkach i nie jest to chyba najbardziej interesująca faza, ale kolczyki już są gotowe. Nastepnym razem się poprawię. 

So, my friends, this is the only photo I'm showing today. To be honest I took it few weeks ago. These are earrings during the process of making them. Unfortunately I thought about taking some photos too late and these isn't the most interesting phase of creating. The earrings are completed now, so I can't fix. I will improve the next time. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz