czwartek, 8 września 2011

Wyznanie / Confession. LOL

Mam tyle do pokazania i opisania, ale nie dziś. Dziś, jak widać na zdjęciu poniżej, mam zły dzień. Zaskakujące, ale podzielenie się z Wami tym zdjęcie poprawiło trochę mój humor. Na pewno bardziej niż zjedzenie całej paczki ciastek. ;-)

I have so much to tell you...  but not today. Today, as you see on the photos below... is a bad day.
Surprisingly, sharing this photo with you made my mood a bit better. Certainly better than eating the whole package of cookies. ;-)

Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. cudne zdjecie, takie artystyczne, z nutka melancholii i z nadzieja na lepsze jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have had plently of those days too, gorgeous girl. It's always surprising how good those cookies look, and how bleugh they make me feel.

    Big hug to you,

    Sarahxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Roma, haha, zdjęcie zrobiłam od niechcenie, na szybko. ;-) Fajnie, że się podoba. Może powinnam tak robić większość zdjęć, bo jak za bardzo się staram to nie jestem zadowolona. ;-)
    Dzięki! :*

    Sarah, you have had a bad day? It's kinda a weird, as you seem to be so joyful and positive person. :) Just kidding. ;-) I know, everyone has a bad day sometimes. :) And yes, I felt exactly bleugh after the whole package. ;-)

    Thanks for support!
    Hugs back. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieguski to najlepsze czasoumilacze jakie człowiek wynalazł ;) też się nimi ratuję :)

    OdpowiedzUsuń