środa, 14 września 2011

Autumn inspired woodland silver earrings in red and orange.

Przerwa w pisaniu przedłużyła się z powodu braku czasu i problemów z komputerem...
Ale w końcu czas pokazać zaległe nowości, które powoli przestają być nowościami, bo pojawiają się nowe twory.

The break in blogging occured longer than I wanted it to be. It's all because I was busy and had problems with my computer...
But I really need to show you the new jewelry, because in few days they want be new anymore, LOL, as I have some more items waiting to be finished.

Moja jesień jest na razie ciepła i słoneczna. Mogłoby tak już zostać. :)
Zrobiłam więc dwie pary jesienno-leśnych kolczyków w ciepłych kolorach.

My Autumn is sunny and warm so far. Wish it could stay this way. 
So I made two pairs of Autumn - and- woodland inspired earrings.

Srebro, chainmaille, ręcznie wykony splot bizantyjski, srebrne listki i karneol oraz czerwone kryształy Swarovskiego.
Silver, chainmaille, handmade bizantine weave, silver leaves, carnelian gemstones and Swarovski crystals in red






4 komentarze:

  1. Śliczne są! Ach, tak jak nie lubię za bardzo pomarańczu, tak Twoje jesienne kolczyki odczarowują ten kolor dla mnie.... kaneol to jedyny kamień, w barwie pomarańczowej, oprócz bursztynu, który u mnie występuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jesień będzie tak piękna jak Twoje kolczyki to jestem za :)

    OdpowiedzUsuń