piątek, 19 sierpnia 2011

Lucid Dreaming - handmade silver filigree earrings with rock crystals

I can't find interesting words to write a blog post, so maybe I will just show you what I made lately? 
Remember my sneak peek post?
So, I finally took some photos of one of the pictured items.

Przez kilka ostatnich dni nie umiem znaleźć słów, żeby napisać interesującego posta, więc chyba ograniczę się do pokazania Wam tego, co ostatnio skończyłam.
Pamiętacie post o biżuterii, nad którą pracowałam? Tutaj?
Tak więc oto są.




Wow, those are earrings!  Suprised? ;-) Rather not, I'm guessing. LOL
I like their clear lines, filigree wire, the granulles and of course the petals. :) 

Kolczyki! Zaskoczeni? ;-) Chyba nie. LOL
Podoba mi się ich ażurowość, wyraźne linie, filigran, granulki i oczywiście płatki kwiatów.


I'm pretty happy of them - they are very light and romantic. And briolletes of rock crystals are very nice. They are crystal clear and make a nice contrast to the oxidised (patinated) silver.
  
Jestem zadowolona z efektu - kolczyki są lekkie i romantyczne. Brioletki kryształów górskich są bardzo ładne. Ich przejrzystość ładnie kontrastuje z oksydowanym (przyciemnianym) srebrem.
It's still summer, but when I look at those earrings I can't help thinking about foggy morning in autumn garden.
Yes, I do think about Fall already.
Ciągle jest jeszcze kalendarzowe lato, ale nic nie mogę poradzić na to, że te kolczyki przypominają mi mgliste, jesienne poranki w ogrodzie.
Tak, myślę już o jesieni. :)

6 komentarzy:

  1. Piękne :) Mi przywodzą na myśl mroźny dzień i szron na szybie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice earrings
    Enjoy your weekend
    Mari

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ew - dziękuję pięknie. :)
    Mari, thanks for kind comment and for visit! :)

    OdpowiedzUsuń