czwartek, 9 czerwca 2011

Neytiri.

Mam nadzieję, że widać inspirację filmem Avatar, a konkretnie bujną roślinnością planety Pandora. :)

I have been inspired by Avatar movie while creating these earrings, hope it's clearly visible. :)

To zapowiedź nowej serii/kolekcji.
This is a beginning of a new line of jewelry,.

Podjęłam kilka projektowych decyzji, obrałam kierunek(kierunki?) w którym będę zmierzać. Będzie kilka
linii / koleckcji, różnych od siebie, ale mam nadzieję, że we wszystkich będzie wyraźnie widać, co gra w duszy FiliGrace. :) Napiszę o tym wkrótce na blogu. 


Yes, there will be some changes, some new directions in my works. I made few decisions in my designing, so there will be few lines/collections of my jewelry. They will be different, but I hope they will all be telling what's in FiliGrace's soul. :) I am going to post about it soon, so stay tuned!

Neytiri.
Kolczyki wykonane ze srebra i kaboszonów lapis lazuli.
Handmade silver and lapis lazuli earrings.


Miały być proste. Cóż, wyszło jak zawsze. :) Pracowałam miesiąc nad tym projektem, ciągle zmieniając i kombinując. W końcu stworzyłam coś, z czego jestem dumna. :)

They supposed to be simple, at the beginning of designing. Well, can jewelry really be simple, when FiliGrace makes it? ;-) The facts speak for themselves. I have been working on this project for a month, still changing something, untlill I create the piece I was proud of.





Wyglądały pięknie na nowej właścicielce, a tak wyglądały na mnie. :)
The new owner looked fantastic wearing them. And here is how I looked. :)


6 komentarzy:

  1. Rewelacja! Warte poświęconego im czasu, a nowej właścicielce pozostaje pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak miłe komentarze. Bardzo się cieszę, że i Wam przypadły do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ghe ghe ... dajesz czadu .. :)

    OdpowiedzUsuń