czwartek, 19 maja 2011

Back again.

 Bywało u mnie ciężko ostatnio. Mam wielką nadzieję, że te czarne chmury znad mojej głowy rozwiały się już na dobre.
Had some dark clouds over my head lately. I do hope they are gone now. :) Fingers crossed!

W czasie tej blogowej przerwy zrobiłam kilka biżuteryjnych zamówień - głównie powtórzone wzory.
Made few custom orders during "the silence time". Mainly repeated designes.

Oto nowa bransoleta. Pierwsza wykonana we współpracy z połówkiem. Chyba już wspominałam, że jest bardzo zdolnym i cenionym płatnerzem. Ale do rzeczy - te bardzo dekoracyjne motywy na bransolecie są dokładnie skopiowane ze skandynawskiego hełmu datowanego na VII wiek n.e. :) Tu wykorzystałam pracę mojego męża. Od siebie dodałam ramkę z filigranowego drutu i odrobinę granulacji. I oczywiście łańcuszki. Motyw (a właściwie jego negatyw) jest też widoczny z drugiej strony bransolety. Bransoleta będzie dostępna za kilka dni w Ars Neo, lub już teraz bezpośrednio u mnie.
W planach więcej tego typu projektów.

Here's a new bracelet. . Made with co-operation with my Hubby, who is famous and talented armourer (I think I told you about it some time ago). The motives on bracelet are exactly the same as on Scandinavian helmet dated to VIIth century (AD) - this is my hubby's work. I added a frame of filigree wire and some granulation. and of course the chains. 
All bracelet is made of sterling and fine silver. Oxidised and hand polished. 
Oh, almost forgot - the motives are also visible from the back of bracelet. Actually it's the negative view.
 I really like it a lot! And plan to make more pieces in this type
Soon in my Etsy shop. 





3 komentarze: