czwartek, 10 marca 2011

Ostatnio.../ Lately...

 Przez kilka ostatnich miesięcy pozwoliłam się przytłoczyć przeróżnym problemom. Nie miałam ani siły, ani ochoty do pracy nad biżuterią. Podejmowanie decyzji, szukanie rozwiązań i zamartwianie się pochłaniało moją energię. Bardzo głupio, prawda? ;-) Muszę popracować nad swoim podejściem do życia. Poczyniłam już małe kroki. Obym się tylko nie cofnęła, jak to często mam w zwyczaju. ;-)

Lately, I have let various problems took control over my life. I wasn't in mood to work on my jewelry, I hadn't any strength to do it, either. Making many decisions, searching for resolutions for small and big problems and worrying took whole my energy. How stupid, isn't it? ;-) I definitely need to work on my attitude to life. I have made some small steps already. Hope I won't move back, as I used to do. ;-)

Wracam do pokazywania kolczyków wykonanych pod koniec zeszłego roku. Znów chainmaille, srebro i Swarovski.

Getting back to jewelry - here are another pairs of earrings I made at the end of last year. Again : silver, Swarovski and chainmaille. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz