środa, 23 marca 2011

The Magician

Tego naszyjnika jeszcze tu nie pokazywałam. A bardzo go lubię i jestem z niego dumna. :) Zastanawiam się tylko, czy nie dodać mu jakiegoś "błysku". Niestety nie mam nic odpowiedniego, więc zostaje tak, jak jest.

I like this necklace so much and am proud of it. :) But I haven't shown it here yet. So, here it is. I am wondering, should I give some sparkling twist to it...? Unfortunately I don't have anything proper, so it stays like it is, for now.

The Magician.
Srebrny naszyjnik wykonany ręcznie w technice filigranu z małym owalnym kaboszonem kamienia księżycowego i wielką brioletą czarnego onyksu.
Handmade silver necklace made in filigree technique with little cabochon of moonstone and huge briolette of black onyx.




1 komentarz:

  1. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę wracała regularnie:). Bardzo podoba mi się Twoje chainmaille. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń