czwartek, 9 grudnia 2010

Dancing Queen.

Nie byłam w dobrej formie przez kilka ostatnich dni. Wczorajszy dzień postanowiłam zaczarować pysznym śniadaniem - na słodko, na ciepło i od razu robi się lepiej na duszy i ciele. ;-) Przyrządziłam na śniadanie bananowe pancakes, które znalazłam na blogu Patrycji, czyli Trufli. Nie miałam mąki gryczanej (którą zastąpiłam zwykłą pszenną), więc musiałam trochę zmienić kolejność dodawania wg Kuchni Pięciu Przemian. Syrop z agawy zastąpiłam brązowym cukrem, a mleko sojowe - krowim. Wyszło naprawdę pysznie. Polecam. Ja na pewno będę powtarzać. :-)
A teraz chciałabym kontynuować chwalenie się nowościami.
Oto komplet biżuterii z szafirami i oliwinami, wykonanej w technice filigranu.


I wasn't in a good form, last days. So, yesterday, I decided to put a spell on my day from the morning - I made a very tasty breakfast, warm and sweet and so comforting. The very tasty banana pancakes I found on Patrycja's (Trufla) blog and she got it from Gweeneth Paltrow's site. I agree with both of the ladies - the pancakes are "to die for". ;-) 
And now I return to showing of with my news. Tonight - silver filigree earrings and necklace with sapphires and peridots.

Dancing Queen.
Kolczyki długość 44mm. Dostępne.Naszyjnik - niedostępny.
Earrings - length 44mm. available. Necklace - sold.











3 komentarze:

  1. Cudny komplet! elegancki, kobiecy, i do tego piękne kamienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś niesamowity komplet umieszczony aktualne w Ars Neo - po prostu jestem nim oczarowana:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, KaJa. :)
    Hannah, dziękuję. Cieszę się, że Ci się podoba. Szkoda jednak, że nie znalazł jeszcze nabywcy. Na zdjęciach wygląda niestety gorzej, niż na żywo.

    OdpowiedzUsuń