czwartek, 23 września 2010

Dwa naszyjniki./ Two necklaces.

Dwa naszyjniki, podobne, ale jednak diabeł tkwi w szczególe - w innym splocie, w innym kolorze agatów, w dodatkach.
Niebieski jest już dostępny w galerii Brocante, pomarańczowy będzie do kupienia w Ars Neo.

Two similar necklaces. But similar does not mean the same.
------------------------------------------------------------------------------------
Autumnal Flames.
Ręcznie wykonana srebrna plecionka, agat ognisty, cyrkonie w kolorze pomarańczowo-czerwonym, podwójny łańcuszek rolo. Oksydowany.

Autumn flames

Autumn flames

Autumn flames

Autumn flames


Morska Koronka.
Ręcznie wykonana srebrna plecionka, agat koronkowy, fasetowane oponki kryształu górskiego, podwójny łańcuszek rolo. Oksydowany.

Morska koronka

Morska koronka

Morska koronka

Morska koronka

4 komentarze:

  1. Piękne! Ale niebieski zauroczył mnie najbardziej! Fajny pomysł na zdjęcia z muszlą! Wyglądają jakby znalezione na dnie zatopionego, pirackiego statku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podobają, Alu.
    A z tymi zdjęciami tak się męczyłam, że prawie rwałam włosy z głowy - nie wychodziły i już. ;-) W końcu zrobiłam tak, jak robi wiele osób - wzięłam muszlę. ;-) Mam nadzieję, że w końcu jakoś dogadałam się z aparatem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracjano,te naszyjniki są zachwycające! Misterne sploty wyglądają bardzo solidnie, a dzięki oksydzie, również szlachetnie. Są niezwykłe! W obu projektach podoba mi się w zasadzie wszystko: wykończenie splotów mniejszymi kamieniami, okazałe krawatki przy głównych kamieniach, same kamienie, podwójny łańcuszek. Jestem zachwycona efektem końcowym. Gdybym miała wskazać tylko jeden z naszyjników wybrałabym Autumnal Flames: wygląda jakby naprawdę był gorący. Taka biżuteria to ideał:-)

    Ps. Zawsze z wielkim zaciekawieniem oglądam Twoje nowe prace i szkoda, że tak rzadko ostatnio pojawiają się nowości:-( Pozdrawiam
    Cię ciepło, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolino - dziękuję za odwiedziny i za miły komentarz.
    Te sploty są bardzo solidne. :-) Z doborem łapaczki miałam mały problem, bo wszystkie były za małe. Z tych jestem naprawdę zadowolona. :-) Ja też chyba wolę ten gorący. :-)
    A co do nowości, to jest ich sporo, tylko ostatnio moje życie wygląda dość zwariowanie. Miałam też problem z dogadywaniem się z aparatem i zdjęcia wychodziły mi złe. Mam nadzieję, że stopniowo poprawię się z systematycznością. ;-)

    OdpowiedzUsuń