piątek, 18 czerwca 2010

W oczekiwaniu na nowości / Waiting for new pieces

Miałam dziś dzień roboty papierkowej i w związku z tym nie zdążyłam sfotografować nowych tworów. Ale mam zamiar zrobić to jutro. W zamian pokażę kilka zdjęć prac, nad którymi pracuję.
I had a lot of paper work today, so I didn't manage to take photos of the new items that I made. Hope to do it tomorrow. Instead - I am showing some photos of pieces I plan to improve or to modify.

Red Queen Necklace/ Naszyjnik Red Queen
Nie mam już tej cyrkonii, planuję więc dodać coś innego zamiast niej. Aga - zdaje się, że już zwymyśliłam! ;-)
I don't have the big zircon anymore, so I plan to add something else instead and I think I have the idea what it's going to be.

 
Grape Vine - Prototype.
Bardzo podobają mi się te kolczyki - są bardzo lekkie, ale mają wyrazisty styl, ciekawy kształt. W następnych muszę jednak użyć grubszego drutu. Te zostawiam więc dla siebie, a niedługo zrobię wersję ulepszoną.
I like these earrings a lot - they are so light, have interesting shape. But I think I used too thin wire. So I decided to keep them for me and to make next pair better.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz