wtorek, 15 czerwca 2010

Naszyjnik z perłami i ważką / Pearls and dragonfly necklace

Tak, znów mam problem z nazwą... Może później coś ciekawszego przyjdzie mi do głowy. ;-)
Naszyjnik jest nowy, ale zawieszkę - ważkę wykonaną własnoręcznie z filigranu - pokazywałam już dawno. Ostatnio jestem zakochana w perłach, często używam ich w mojej biżuterii, a te malutkie perełki w kolorze ecru doskonale pasują do delikatnego i filigranowego stylu ważki. Nie udało mi się jeszcze zrobić dobrego zdjęcia prezentującego naszyjnik na modelce, ale naprawdę pięknie prezentuje się na dekolcie.


Yes, I have a problem with the name of the necklaces again. ;-) 
The necklace is new, but the silver filigree dragonfly was already presented on my blog long time ago. Recently I am truly in love with pearls and I use them quite often in my jewelry. These little ecru freshwater pearls compliment perfectly the delicate and filigree style of silver dragonfly. It looks really adorable on a model - I am going to take some photos soon.

Pearls and Dragonfly Necklace (dostępny/available)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz