czwartek, 24 czerwca 2010

Mini kolekcja gotowa / New mini-collection is ready

Ostatnie 2 dni spędziłam przymusowo w łóżku. Ale nie próżnowałam. Jedyne, co mogłam robić, to splatanie ogniwek i projektowanie biżuterii. Z projektów jestem bardzo zadowolona. Tak samo, jak z nowej ogniwkowej mini-kolekcji. Muszę przyznać, że po kilkudniowym maratonie splatania, moja prawa ręka miała już wczoraj dość. ;-) Ale myślę, że się opłacało.
O kolekcji pisałam już w poprzedni poście - to biżuteria chainmaille w wersji romantycznej, subtelnej, eleganckiej, koronkowej i super lekkiej. Większość elementó chainmaille jest mniejsza niż opuszek palca. :-)
Od dziś zaczynam prezentowanie tej kolekcji. 
Najpierw para kolczyków, które zrobiłam dla Mamy : kuleczki granatów zamknięte w miniaturowych splotach bizantyjskich oraz kryształy Swarovskiego Twist Red Magma. Mama lubi jasne, nieoksydowane srebro. :-)

I had to spend last two in bed. :-( But don't you think I have been resting. ;-) I have drawn few new project I really like and I have made some more pieces of my new chainmaille jewellery collection. :-) I must admit that after few days of chainmaille making my right hand really hurt. ;-) But it was worth it!

The new mini-collection presents chainmaille jewellery in very elegant, subtle, romantic, lacy and very, very light. 
Fist - the earrings I made for my Mom : small garnet beads are closed between micro-bizantine silver weaves. Plus Swarovski Crystallised Twist Red Magma.
--------------------------------------------------------------------------
A gift for my Mom :)
A gift for my Mom :)A gift for my Mom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz