sobota, 12 czerwca 2010

Koronkowa bransoleta/ Chainmaille lace bracetet

Ta bransoleta to rozwinięcie wcześniejszego projektu na "Perełki w koronkach". Wpadłam na pomysł dodania łańcuszka zupełnie przypadkowo, ale bardzo przypadło mi to do gustu. Było przy niej dużo pracy, zużyłam też dużo srebra, ale efekt jest wg mnie wspaniały, więc pewnie projekt powtórzę, nieco zmieniony, w formie naszyjnika. Chociaż może skuszę się i na bransoletę - mam pomysł jak ją ulepszyć, bo ta prezentowana poniżej znalazła już swoją właścicielkę. :-)
Zdjęcia są kiepskie, bo bardzo się śpieszyłam, a pogoda była fatalna...


This bracelet is an upgraded version of my previous project called "Pearls in Laces". I accidentally hit the idea with additional chain and I like the idea so much! I had a lot of work with it and I used a lot of silver, but the effect is so cool, that I think I will make something similar in near future - a bracelet again, or a necklace.
The photos are poor, but I was in hurry and the weather was terrible... The bracelet is now with new, happy owner, so I can't take better photos.

Koronkowa/ Chainmaille lace bracelet.
Hand made silver bracelet - chainmaille weave and freshwater pearls.
Sprzedana/Sold.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz