niedziela, 20 czerwca 2010

Bright Aura

       Tak, pisałam o chęci tworzenia "dużego chainmaille". Nadal mam takie plany. Niestety proza życia sprowadziła mnie na ziemię - brakuje mi dużych ogniwek... Mam za to bardzo dużo malutkich 4mm kółeczek. Miałam też wielką chęć na oderwanie od skręcania, wyginania i lutowania. Tęskniłam za chainmaille. Poza tym ta praco- i  czasochłonna zabawa z tak małymi ogniwkami sprawiła mi dużo radości. :-) Uruchomiłam wyobraźnię i powstała mini seria. Dziś prezentuję pierwsze kolczyki z serii leciutkiego i koronkowego wręcz chainmaille. I trzymam kciuki za dobre światło na jutro, bo mam zaplanowaną długą sesję fotograficzną. ;-)
Kolczyki wykonałam całkowicie ręcznie za pomocą techniki chainmaille. Każdy kolczyk składa się z dwóch miniaturowych splotów bizantyjskich, umiejętnie połączonych, by zamknąć w środku kryształek Swarovskiego w kolorze oliwkowym. Drugi kryształek w formie przezroczystej brioletki dopełnia całość i pięknie koresponduje z jasnym, błyszczącym srebrem. Elementy chainmaille mają długość tylko 1,1cm!

       Yes, I planned to make some bigger chainmaille jewelry, statement necklaces and bracelets. And I still want to. But first I need to buy big silver rings... Still, I have so many tiny, 4mm rings and I had so strong need to work in chainmaille technique. The effect? Small new collection of very, very linght, delicate and lacy chainmaille earrings. Tonight I will show only the first pair. More when I manage to make better photos. Fingers crossed for some good day light tomorrow!
The earrings has been hand made in chainmaille techniques. Each earring consists of two Byzantine weaves, connected together so that to close inside small Swarovski crystal in olivine colour. There are also little briollete Swarovski crystals at the bottom of earrings. They are complimented by the shine and light colour of silver. 
The chainmaille elements are only 1,1cm long!
 ------------------------------------------------------------------------------------
Bright Aura Silver Earrings.
sprzedane/sold

3 komentarze:

  1. przepiękne, artyzm w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:-) Twoja biżuteria należy do wyjątkowych, do tej pory oglądałam ją w galeriach, a od dziś (jako wielka fanka chainmaille;-)będę również zaglądać tutaj.

    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Wam dziękuję za miłe słowa. :-)

    OdpowiedzUsuń