środa, 12 maja 2010

Orange Swirl earrings 2 in 1

Jakiś czas temu pewna dobra dusza powiedziała mi, że moje zdjęcia nie pokazują rzeczywistej urody tworzonej przeze mnie biżuterii. Wzięłam sobie te słowa do serca, co mam nadzieję ostatnio widać, i usilnie pracuję nad zdjęciami, wymyślam ciekawsze ujęcia, tło, kombinuję ze światłem itp. Zrobiłam jeszcze raz zdjęcia ostatnich dwóch par kolczyków i podmieniłam zdjęcia na lepsze w poprzednich dwóch wpisach - zapraszam do obejrzenia i dzielenia się opiniami.
A teraz już kolejna nowość, która czekała na dokończenie kilka miesięcy. Energetyczne, wyraziste kolczyki. Z przyciągającym uwagę graficznym wzorem.  Znów lutowany wzór znajduje się nie tylko z przodu, ale i na tylnej stronie kolczyków, jednak obie strony są inne, obie są interesujące!
Kolczyki zostały wykonane od podstaw ręcznie : ze srebrnej blachy i drutu, przy użyciu trudnych technik jubilerskich. Na srebrne blaszki w kształcie trójkątów zostały przylutowane kuleczki srebra oraz srebrny drut filigranowy, wygięty fantazyjnie w formie spiral, dopasowany kształtem do podstawy i okalający ją również od tyłu. Druga strona jest mniej bogata - znajdują się na niej przylutowane srebrne kuleczki. Również sztyfty zostały wykonane przeze mnie ręcznie w formie, która dopełnia cały projekt. Całość dopełniają kule sardonyksu australijskiego w energetycznym kolorze.
Długość razem ze sztyftami: ok. 54 mm.
Wysokość srebrnego elementu razem ze zdobieniami: ok. 30mm.


Some time ago, a friend of mine gave me an important remark, that my photos didn't show the real beauty of jewellery I made. I am so grateful for this opinion, because thanks to it I started to work under my photos to make them more interesting. Hope that my hard work is visible lately. ;-) I have taken some new shots of previously shown earrings and I put them instead of old photos in the 2 last posts. Please, have a look on them - you are most welcome to write comments. :-)
And now - one more new pair of earrings. 
Hand made from the beginning to the end - even the ear studs have been made by me. The earrings has been made in difficult granulation and filigree technique. The design is again double : on the front there is a swirling motive and there is some less rich granulation motive at the back. There are beautiful  sardonyx balls in energetic colour hanging from the triangular-shaped silver plates.
The earrings are gorgeous and very expressive.
The length including ear studs: about 54mm.
High of triangles with swirling embellishment: about 30mm.
--------------------------------------------------------------------
Orange Swirl (dostępne)

4 komentarze:

  1. Piękne, mniam, szczególnie te w tym poscie. No i te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Aga! Cieszę się, że Ci się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna forma.....pięknie wiją sie te skręcone druciki - podziwiam.
    PS Oczywiście umknęło mi i nie podziękowałam Ci za wsparcie kiedy miałam gorsze dni - takie słowa wiele dla mnie znaczą, tak więc teraz serdecznie Ci dziękuję i przepraszam, że z takim opóźnieniem. Co do wrocławskiej giełdy - będę i będę się nawet "wystawiać", więc będę dostępna cały czas. Liczę więc na spotkanie :-)
    pozdrawioam cieplutko
    Aneta - Poppy

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe no właśnie....ja chyba też nie powinna nic wydawać :-D.....no ale zobaczymy....W taki razie - do zobaczenia. Prawdopodobnie będę gdzieś na antresoli (razem z Kasią Sobieszczyk - Lubomirką ;-))

    OdpowiedzUsuń