piątek, 8 stycznia 2010

Wracam. Z nowościami. :-)

Tak, wiem. Długo mnie nie było. Ale potrzebowałam odpoczynku od biżuterii i czasu na przygotowania przed Świętami. A potem goście, świętowanie "świąteczne" i sylwestrowo-noworoczne. W tym roku Święta i Sylwester bardzo nam się udały. Odwiedziło nas wielu gości - rodzina i przyjaciele, także Ci z daleka, dawno nie widziani. Było wesoło, rodzinnie, ciepło, domowo. Żadnych szaleństw, hucznych zabaw. Ale te dni będę wspominać jako cudowne. A tak się ich obawiałam. Jednym zdaniem - mieliśmy przyjemny koniec kiepskiego roku i bardzo miły początek nowego. ;-)
Przy okazji, życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-) Mam nadzieję, że Święta, Sylwester i Nowy Rok minęły Wam równie miło, jak mi. 
A teraz już wracam do biżuterii. Pomysł na te kolczyki miałam od dawna. Potrzebowałam tylko odpowiednich kryształków. Dziękuję bardzo Justynie z blogu Sweet Candy Dreams za rady odnośnie oksydowania! :*
EDIT: Dziś dodałam jeszcze jedno zdjęcie kolczyków.

----------------------------------------------------------------------
Barokowe. (dostępne)
Kolczyki wykonane ręcznie za pomocą techniki chainmaille. Srebro oksydowane i polerowane, kryształy Swarovski w kolorze ametyst i golden shadow, srebrne bigle "kajdanki". Trochę retro, raczej na bogato. ;-)
Będą dostępne niebawem w galerii Brocante.
baroques
baroques
Baroques.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz