sobota, 9 stycznia 2010

Let's rock! ;-)

Rock i rockandroll to moja muzyka, która gra mi w duszy i która porusza mnie chyba najbardziej. To już się pewnie nie zmieni. ;-)
Bardzo cieszy mnie to, że moda w tym sezonie bardzo inspiruję się stylem rockowym. Ze stylizacji bije moc, siła kobiecości i przysłowiowy "pazur". ;-)
Kolczyki w tym stylu planowałam zrobić od dawna. Dokładnie wiedziałam, jak mają wyglądać. W końcu są gotowe. A poniżej zdjęć coś na deser w temacie tego wpisu. ;-)

-----------------------------------------------------------------------------
Let's rock (sprzedane)
Kolczyki wykonane ze srebrnych ogniwek, które zaplotłam w łańcuszki używając 3 różnych splotów. Centralnym elementem kolczyków jest onyks. Elementy srebrne zostały zaoksydowane i ręcznie wypolerowane.

let's rock earrings
let's rock earrings
let's rock earrings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz