wtorek, 12 stycznia 2010

Kolczyki do letniej sukienki. :-)

Dziś pokażę kolczyki, które zrobiłam na zamówienie dla pewnej przemiłej osoby, której blog kulinarny odwiedzam od dawna i bardzo często. :-) Praca przy nich i cała korespondencja to była sama przyjemność. 
Tak w jak temacie - kolczyki miały pasować do letniej sukienki. I mam nadzieję, że pasują. :-)
Tak, to lekko zmieniona wersja kolczyków "kontrastowych". Już kiedyś o tym pisałam - jestem zadowolona z tego projektu, bo łączy w sobie słodki róż kryształków Swarovski z dość masywnym i ścisłym splotem srebrnych ogniwek. Do tego to owinięcie kryształków srebrnym drucikiem. No to sobie posłodziłam, ale naprawdę mi się podobają. :-)
-----------------------------------------------------------------------
Kontrastowe 2.
Wykonana ręcznie plecionka ze srebrnych ogniwek + kryształki Swarovski w kolorze light amethyst, owinięte srebrnym drucikiem. Zapinane na srebrne sztyfty.
Contrasting earrings



Contrasting earrings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz