czwartek, 3 grudnia 2009

Niespodzianka - wyróżnienia!

Nie spodziewałam się tego. Tego typu zabawy to dla mnie nowość, jak cały blogowy świat, zresztą. Ale pomału wszystkiego się uczę.
Wyróżnienia dostałam od Valfreyi, która tworzy śliczne, kolorowe indiańskie kolczyki. Dziękuję!
Zgodnie z zasadą przekazuję je dalej, chociaż szczerze mówiąc, nie wiem, ile blogów mogę wybrać. ;-) Muszę się jednak przyznać, że wybór jest bardzo ciężki. Blogów, które podziwiam i odwiedzam jest wiele... Ale może jeszcze kiedyś będzie okazja do nagrodzenia pozostałych.

Wyróżnienie "Best Blog" idzie to Tatter - mojego guru od pieczenia chleba. Za dwa wspaniałe blogi, świetne przepisy i zdjęcia, za pomysły, za chleb. Tatter - dziękuję za wszystkie rady i wielką cierpliwość! :-)
Oraz do Bei - za przepisy, klimat, cudowne zdjęcia i podejście do gotowania, które jest mi bardzo bliskie.

Wyróżnienie "E Exelent" leci do Małgosi Dz. - Małgosiu, bardzo lubię u Ciebie bywać. :-)
oraz do Patrycji - za podejście do gotowania bardzo mi bliskie. Patrycjo - wracaj! ;-)



A teraz blogi twórcze. Te  dwa wyróżnienia :





lecą do:
Silverki - za biżuterię, która porywa moje serce.
Poppy - za piękne i misterne prace wire wrapping.
Justyny z bloga Sweet Candy Dreams - za wszystkie urocze prace, które podziwiam na jej blogu.
Agnieszki, której jeszcze nie znam i na jej bloga trafiłam wczoraj, ale urzekły mnie jej scrapbookingowe prace, a w szczególności notatniki kulinarne (czego można było się spodziewać).
Flory - za piękne wianki.

Uff... to chyba tyle. :-)

4 komentarze:

  1. Ojej...dziękuję serdecznie za wyróżnienia. Twoją niesamowitą biżuterię podziwiałam już w Brocante, ale na blogu jestem po raz pierwszy....i z pewnością nie otatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grace, bardzo dziekuje :D Jak juz pisalam nie spodziewalam sie wyroznienia. Ciesze sie , ze moglam Ci pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie :D
    Jest mi bardzo mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi niezwykle miło i chętnie goszczę każdego. :) Cieszę się po stokroć, jeśli wizyty na Pieprzu czy wanilii sprawiają czytającym przyjemność. :) Za wyróżnienie dziękuję z całego serca. :**
    Tobie Grace również gratuluję! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń