środa, 2 grudnia 2009

Głód kolorów.

Kolor, to aktualnie to, czego szukam przy tworzeniu biżuterii. Czuję silną potrzebę wplatania w biżuterię kamieni o intensywnych barwach.
Tym razem urzekł mnie kolor tych niewielkich karneoli. Po prostu musiałam je dodać do tej spirali splecionej ze srebrnych kółeczek. Kamienie tak ładnie podkreślają jasny kolor srebra. A może jest na odwrót? Może to łańcuszek podkreśla urodę kamieni?  
Od dawna miałam zamiar zrobić taką bransoletę, ale muszę przyznać, że spędziłam nad nią sporo czasu. Najtrudniejsze okazało się przymocowanie drobnych łańcuszków z karneolami do spiralnego splotu, tak, by wszystko ładnie się układało. Wiele razy wszystko rozpinałam i łączyłam od nowa. Długo myślałam, kombinowałam. Ale wiedziałam, że efekt będzie tego wart. I udało się. :-)

------------------------------------------------------------------------------------
Spirala z karneolami. (sprzedana)
spirala z karneolem
spirala z karneolami
spirala z karneolami5
spirala z karneolem2

3 komentarze:

  1. Zapraszam po odbiór wyróżnień :)
    http://kolczykiindianskie.blox.pl/2009/12/Po-dlugiej-nieobecnosci-spowodowanej-brakiem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienia przekazujesz tym blogom, ktore chcesz za coś wyróżnić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Best Blog" jak najbardziej pasuje również do blogów kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń