czwartek, 26 listopada 2009

Świętuję! Jestem w Brocante!

Nie pisałam parę dni, bo byłam zajęta przygotowywaniem zdjęć do galerii internetowej z rękodziełem. Moje prace spodobały się Oldze (przemiłej właścicielce galerii) i oto jestem w galerii Brocante! Bardzo, bardzo się z tego cieszę. Oto link do mojego sklepu w tej galerii: TUTAJ
I w związku z tym w weekend świętowałam - przepysznym serniczkiem z przepisu podanego przez Joannę na forum CinCin oraz wspaniałym winem, które robi mój Tato. Sernik co prawda upiekłam dla Taty, bo była ku temu okazja, ale ja miałam też swój własny, mały powód do ucztowania.:-)
A oto zdjęcie serniczka - Joanno, był boski! Wina na zdjęciach nie ma, bo winnica dopiero się rozkręca i nie ma jeszcze ładnych butelek, etykiet itp. 
Niedługo wezmę się za nadrabianie zaległości i chwalenie się nowościami, ale najpierw muszę trochę odetchnąć i zająć się domem i pisaniem zaległych maili do klientów męża. ;-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz