piątek, 20 listopada 2009

Plecionka i sodalit.

Dziś jest bardzo słonecznie w Krośnie, naprawdę piękna jesienna pogoda, a ja nie mam weny do pisania - pewnie zużyłam całą przy robieniu nowej biżuterii w ciągu ostatniego tygodnia. ;-) Przez cały tydzień pracowałam do bardzo późna i w efekcie dość sporo się tego nazbierało i muszę powoli zacząć fotografować te nowości i zamieszczać na blogu. Ale na razie mam jeszcze parę wcześniejszych tworów do pokazania. 
------------------------------------------------------------------
Sodality w plecionce.
Plecionka wykonana ręcznie ze srebrnego drutu przy użyciu techniki używanej we wczesnym średniowieczu w Skandynawii. Do tego piękne sodalitowe kule i srebrne bigle. Jedne z moich ulubionych kolczyków. Nadają się i na co dzień i na większe wyjście, a granatowy jest w tym sezonie bardzo modny. ;-)
sodality w plecionce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz