wtorek, 17 listopada 2009

Lubicie styl retro?

Ja bardzo. Zwłaszcza, jeśli łączony jest w odpowiedni sposób ze stylem casualowym. 
Bardzo lubię też ten wzór kwiatowy. Był jednym z pierwszym, jaki wykonałam, ucząc się jeszcze na samodzielnie robionych mosiężnych ogniwkach. I od razu wiedziałam, że chcę  w środek wplatać perełki, lub kamienie. Zrealizowanie tego pomysłu było tylko kwestią czasu. A uwierzcie mi - mam jeszcze mnóstwo pomysłów na wykorzystanie ogniwkowych kwiatów. :)

Perełki w koronce.
Srebrne ogniwka splecione w formę kwiatu, a w środku perełka Swarovski w kolorze brzoskwiniowym. Nie będę skromna - moim zdaniem urocze połączenie. ;-)

perełka_w_koronce(2)

perła_w_koronce

Pierścionek retro
Było z nim dużo pracy. Lutowanie, mocowanie kamienia, robienie obrączki, bo oczywiście nie miałam. ;-) Efekt? Warto było. :) Środek kwiatu to piękny sodalit z ciemnymi przebarwienia.

pierscien_retro

pierscien_retro

pierscien_retro

pierscien_retro

2 komentarze:

  1. Cudenka tworzysz moja droga! Prawdziwe cudenka!
    Szczerze gratuluje talentu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń